Reviews For Little Tolkien
You must login (register) to review.
Reviewer: Lilmissy Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:18 am Title: Chapter 26- Betrayal or not

Oooh....a brother...

I wonder who it is...

I'm trying to think of someone who could be Evangeline's brother...I can't think of anyone ~.~

WAHHH!!! Another cliff hanger!!! Please write more soon :)

Reviewer: Lilmissy Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:16 am Title: Chapter 25- All About love

OH MY GOSH!!!! She likes GIMLI?!!!! REALLY?!!! Is she capable of that?! lol

They can make a cute couple I guess....just as long as she's nice and takes things easy haha

Your chapters get more and more interesting!!! :)

Reviewer: Lilmissy Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:14 am Title: Chapter 24- Elven Heritage and Ring bearer

Aw sweet moment between Frodo and Robyn :)
They're both really good ring bearers if you ask me lol

Ah what was she about to say to Robyn?! WHY?!!! I'm so curious now ><

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:10 am Title: Chapter 26- Betrayal or not

I don't think Evangeline could betray them....I think she planned on doing it but then became friends and even fell in love haha :P

I hope that everyone will be okay. :)

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:10 am Title: Chapter 25- All About love

"HOLY COW" That's what I said when I read it...I had to read it a couple of times for it to get through my head haha

Wow Gandalf knows who Evangeline is...

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:04 am Title: Chapter 24- Elven Heritage and Ring bearer

That was a sweet talk between Frodo and her.

Ahhh what was Evangeline gonna say? DARN GOLLUM! lol

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 03:03 am Title: Chapter 23- Road trip

Ooh finally we get to know more about Evangeline's past :)

how exciting!

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 02:57 am Title: Chapter 22- Legolas's Lumberjacks

LOL her mom is funny :P

great descriptions about learning archery
:)

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 02:57 am Title: Chapter 21- Water conservation hoses

haha water conservation hoses
I looked at the title and I was so intrigued haha :)

yay! her mom knows...maybe she'll be more empathic now :)

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 02:28 am Title: Chapter 20- Grounded

hahahaha "Rise and polish sleepy head." nice touch :)

Hmmm....there does seem to be more to Evangeline than meets the eye.

They stayed in the same places?!!! :O
wow...thought they knew better than that lol

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 02:27 am Title: Chapter 19- Master Dwarf and letting go...

It'll be sad when the fellowship has to part ways and leave earth.
:(

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 08/12/09 - 02:26 am Title: Chapter 18- Evangeline

I lol at Kim's words
“You don’t suppose they’ll notice this tomorrow do you?” Kim said.

Reviewer: Kitt Otter Signed [Report This]
Date: 07/12/09 - 10:40 am Title: Chapter 26- Betrayal or not

I don't believe Evangeline would betray them. But this about her brother... THAT's suspicious...
This gave me the shivers. I'd be screaming my head off if my house was surrounded by Uruks. I loved Legolas and Kim's moment.
My insides are knotting for them. Will they be ok???

Reviewer: Tinker Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 11:20 pm Title: Chapter 25- All About love

"HOLY COW!!!"
That was my exact reaction! didn't see that coming...
"‘Wait till you find out that she’s an elf…that will knock your socks off…’ I thought to myself." lol.. gimli's beinng pretty nice about it though

Legolas and Kim are so cute XD
it'd be sad if they had to seperate :(

ohhh. things are starting to click with evangeline's past.. cant wait for the next chapter!!

Reviewer: Lilmissy Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 07:28 am Title: Chapter 23- Road trip

That wasn't a bad chapter at all!
;)

I love how you end the chapters in suspense.

Great chapter!

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 03:56 am Title: Chapter 17- Where's King Tut?

Cliffy again!
I love cliffies
LOL

Good luck on your exams!

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 03:53 am Title: Chapter 16- Another little Tolkien?!

Hmmm....this Evangeline girl is kind of annoying
lol

No! Robyn IS a TOLKIEN!!!

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 03:52 am Title: Chapter 15- The Elven Prince

Uhh....a fat joke...:O

Great scene with Robyn and Legolas. ;)

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 03:50 am Title: Chapter 14- Prison Break

hahahaha loved the accidental kiss. So funny!

:)
Good Chapter

Reviewer: Aki_choc Signed [Report This]
Date: 02/12/09 - 03:48 am Title: Chapter 13- My old man

“PRISON BREAK!!!” Kim yelled from behind.
LOL

You must login (register) to review.