Reviews For Of An Elven Tale
You must login (register) to review.
Reviewer: XoGiggles Signed [Report This]
Date: 02/03/06 - 02:28 am Title: Chapter 35

omg..omg that was like omg... haha poor Legs.. i'm sooo sorry i had to go through like 10 pages of updates! my internet...*sniff* broke down on me...ME! on Me! i had to spend like almost 2 months with out and it was living hell without it.. okay.. i'm acting like a total bitch right now.. hehe XD i'm so happy to finally awake from that horrible nightmare.. gosh it seems you've updated quicker. YAY! hope to read your new chappie soon! =D

Reviewer: Imradris_Elf Signed [Report This]
Date: 24/02/06 - 11:31 pm Title: Chapter 35

So far it is an awesome story. Keep writing!

Reviewer: HHS Signed [Report This]
Date: 22/02/06 - 08:05 pm Title: Chapter 35

Heck yeah I enjoyed it!So much so!

Reviewer: MiaKitten Signed [Report This]
Date: 08/02/06 - 12:30 am Title: Chapter 34

Hmmm...Elrond is into S&M, maybe? Wouldn't surprise me! *giggle*

Reviewer: HHS Signed [Report This]
Date: 02/02/06 - 01:55 am Title: Chapter 34

Poor Leggy!Wait,what about me?I want to be there!

Reviewer: angelsfyre1 Signed [Report This]
Date: 01/02/06 - 07:40 am Title: Chapter 34

oh boy legolas is pissed LOL poor elrond has his hands full now and needs asprins for the headache that will set in from all of Legolas' yelling HEHE Can not wait for your next chapter !

Reviewer: XoGiggles Signed [Report This]
Date: 01/02/06 - 03:15 am Title: Chapter 34

YO! you are so mean to Legolas! ... ... i like it! XD and yes i know the Gimli nightmare, thankfuly i'm not having them anymore... it takes you sooo long to update... you gotta believe me, when i saw that you updated i almost choked on my sandwhich...well i actually did but i spit it out... YAY! don't give up on the story.. it is soo goood! me like you story... wow you know it's kinda embarrasing for Legolas lying there naked and tied... if someone would come in... wohoho.. lmao Legolas is CRAZY! poor guy...

Reviewer: MiaKitten Signed [Report This]
Date: 21/01/06 - 10:20 am Title: Chapter 33

Dammit! You filthy tease!

Reviewer: HHS Signed [Report This]
Date: 12/01/06 - 09:11 pm Title: Chapter 33

Need to ask?Of course it was worth it!

Reviewer: XoGiggles Signed [Report This]
Date: 12/01/06 - 01:56 am Title: Chapter 33

hell yeah! it was damn worth it! why did it take so long? XD holy cow you don't know how happy i was when i saw that you updated! YAY! you actually had a dream? aww man! the only time i had a dream was when Gimili was harrasing me... >_< it was really disturbig... though quite funny. =D it was a good thing that dream bitched you so much... though mine still scares me with a picture of Gimli in my head, i don't think i'll be writing a story about that. ever. but too bad Legolas had to chicken out.. too bad.. it sounded like Elrond was going to rape him for a moment... O_o this story is sooo awesome! XD

Reviewer: Northerlyartemis Signed [Report This]
Date: 06/01/06 - 03:55 pm Title: Chapter 26

aww...hope people haven't been mean hon! Personally, I love it! The way you just keep dragging us in andf then...like Elrond you leave us wanting a little bit more! Your very talented! And I totally understand why you chose to make it AU. While I adore Tolkien his tightly structured world and time-line leaves little room for creativity!

Reviewer: Dragonlore Signed [Report This]
Date: 04/01/06 - 12:03 am Title: Chapter 32

GAH! *spazzes out and runs around in a small circle* Excellent! Must know what happens! Must know, must know! Update soon! *continues running*

Reviewer: MiaKitten Signed [Report This]
Date: 31/12/05 - 08:45 am Title: Chapter 32

*gulp* Hurry up will ya?

Reviewer: HHS Signed [Report This]
Date: 23/12/05 - 01:04 am Title: Chapter 32

EGADS!Leave it at that why don't you.Cruel man!Oh yeah,Merry X'mas!

Reviewer: XoGiggles Signed [Report This]
Date: 21/12/05 - 09:25 pm Title: Chapter 32

woah.. no way! Legolas is gonna-- they're gonna--- together-- in bed-- no way! i like the scared little Legolas... XD i'm sorry but it was so cute... omgomgomgomg woohoo! where did you get this topic anyway? came up in your head? or did you want to write this kind of story for a long time? O_o anyway anyhow i like it! XD

Reviewer: angelsfyre1 Signed [Report This]
Date: 21/12/05 - 08:03 am Title: Chapter 32

Yeah! Leggy is giving in or at least partially giving in LOL Poor Elrond that elf has got to have more restraint then most to get all hot and bothered and have Leggy run. i think Elrond stays under the waterfalls to keep his mind from turning to mush but now it looks like he might finally get some! as always i can not wait for your next update! thanks for reviewing mine and yeah she mean to poor leggy! Those two are definitely NOT the best of friends at the moment LOL

Reviewer: Dragonlore Signed [Report This]
Date: 07/12/05 - 08:56 pm Title: Chapter 31

AHHH! OMG it's been TOO long! I've been so busy...but that's no excuse. I just read all the last chapters, and I really like it. I was rigid in my chair when Legolas started freaking out. This is excellent; keep going and update soon!

Reviewer: HHS Signed [Report This]
Date: 03/12/05 - 03:37 am Title: Chapter 31

My poor Leggy!Traumatized byt hat arrogant(but beloved)Haldir.

Reviewer: XoGiggles Signed [Report This]
Date: 29/11/05 - 03:23 am Title: Chapter 31

woah...*tear* thats was sooo sweet! i think i'm gonna cry... =D where do you come up with this stuff?! it's so freakn good! and by the way... it took you soOo long to update! >_< UPDATE SOONER!

Reviewer: angelsfyre1 Signed [Report This]
Date: 29/11/05 - 02:12 am Title: Chapter 31

wonderful again! Was so happy to see an update! it seems all is not lost and leggy didnt freak so bad he ran from Elrond instead he is running to him lol fantastic as always! hope you update soon again but it is worth the wait as i know how life can get hehe as for my story ... no slash in this 1 lol i am a female so writing male slash is going to take a bit more thought lol though i may throw a hint of it in if i can figure out how lol :D

You must login (register) to review.