Reviews For Never Say Never
You must login (register) to review.
Reviewer: MRC Signed [Report This]
Date: 14/10/05 - 11:20 pm Title: Part One

Crazy chapter, Eryn! What are you thinking, letting Celeborn butt in like that? He KNOWS what he's intruding in on and that's what is somewhat annoying...lol. Great stuff. MRC

Author's Response: I didn't do it! Celeborn had to stick his nose in where I didn't want it either...but how're you going to argue with an elf who's been around since what...Doriath?

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 14/10/05 - 09:37 pm Title: Part Eighteen

that old fart of a elf lord just had to interrupt at such a awesome part dangit lol welll guess what that means for u lol U HAVE TO WRITE SOOOnnN ! HAha lol well u get my drift lol write asap chara

Author's Response: I'm writing as fast as I can! :) Glad to see you liked it!

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 14/10/05 - 01:41 pm Title: Part Eighteen

That no good, rotten, elderly elf-Lord! Oh, I love the tension and unspoken emotion between these two! Now that snooping, Lord-only knows, how millenia old, Elf King has got to come along and interupt! Excellent chapter!

Author's Response: I guess the older the elves get the more they have to find to occupy themselves with!

Reviewer: Alatariel Signed [Report This]
Date: 26/09/05 - 08:14 pm Title: Part One

Hey, we have the same name! Cool. this story is really good so far. Keep writing!

Author's Response: That is very cool! Nice to hear you're enjoying the story. The next chapter, which is a pretty big one, should be getting submitted soon, I hope. thanks again

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 14/09/05 - 03:02 am Title: Part Seventeen

"eager anticipation" YUP THATS it hah checkin again and nuthin yet write SOON im outa school tomorrow yay hurrican ophilia is the cause so that sux haha later chara

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 10/09/05 - 04:38 pm Title: Part Seventeen

hey its me again i was just writing so say im checkin the page reguraly now for up dates lol wow not stalkin u haha write soon later chara

Author's Response: LOL! It's not "stalking" it's called "eager anticipation" and I am SooO guilty of it, too!

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 10/09/05 - 06:07 am Title: Part Seventeen

sry short review just wanted to thank u for writing me and letting me know that u had written on here write soon later chara

Author's Response: No problem! Will do my best!

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 07/09/05 - 01:31 am Title: Part Sixteen

hey sry another one quick question when do u normaly post on here? write soon pULEEASEEE later chara

Author's Response: There's no set time frame, sorry. I post when the chapter is ready, and right now the one I'm working on is a little bit tricky. Hopefully, the wait will be worth it! Our marchwarden returns from the fences! : )

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 04/09/05 - 02:58 pm Title: Part Sixteen

okay that was nice and a great chappy but i wanna hear more about haldir PLEASE write asap i have been rather busy lately and really hope that u write storys are my only escape thanks chara

Author's Response: Ahhh, patience! (What the heck am I saying?! I am the last person to be talking about patience!) Haldir will show up shortly. Blame Celeborn! I told him to call him back sooner but noone listens to me! I am glad to see that you enjoy this story. Thanks for the reviews! *big hug*

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 03/09/05 - 07:05 pm Title: Part Fifteen

haha this is the nineth time i checked today all my other storys have updated now im just waiting on u lol later chara

Author's Response: Obviously, the tenth time is the charm! :)

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 27/08/05 - 02:50 pm Title: Part Fifteen

hey hows it goin hope to see u write soon ive been agonizing over this chappy i would check the site 2-3 times every time i got on lol not a stalker i swear lol write soon later chara

Author's Response: I do the SAME thing on fics I like...no problem with the non-stalking! LOL :) Thanks for the enthusiasm! Believe me I am working as fast as I can on this but at the same time making it as good as I can! TTYL

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 19/08/05 - 12:58 am Title: Part Fourteen

okay *taps mic* is this thing on? WRITE SOON i love the story and came by it by chance hope u write soon later ** Rea

Author's Response: Don't worry, your mic is on! If real life would quit freakin' intruding I could get more done!

Reviewer: Aureachara Signed [Report This]
Date: 18/08/05 - 06:46 am Title: Part Fourteen

found u read the story love the story write more soon im lookin forward to it thx aureachara

Author's Response: Glad you found it and glad you like it. More is on the way.

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 29/05/05 - 02:10 am Title: Part Seven

WoooHooo! Never send the calvary when all you need to do is send one elven female. Elf Power! Love the story. Excellent characters.

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 26/04/05 - 02:04 am Title: Part Six

Ooohhh yeeeaaahh! Nothing like tenison to bring to elves together! Loved the chapter.

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 26/04/05 - 01:52 am Title: Part Five

Hey Hoo! Another great chapter! Really like this story; really, really.

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 26/04/05 - 01:50 am Title: Part Four

Great story! Really like the realism; can see these elves being that a way to them. I think it has something to do with how long they live!? More chapters please.

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 25/03/05 - 09:00 pm Title: Part Three

I want more! I want more! I want more! Can't you tell I love this story? Haldir and Rhian kissing in a tree, K-I-S-S-I-N-G, first comes the snub, then comes, the marriage, then comes an elfing in a elfing carriage!

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 25/03/05 - 08:57 pm Title: Part Two

I just love snotty elves in the morning, and afternoon, and at night; come to think of it anytime! Love the story! got Leg and Lembas?

Reviewer: Hobbitpony Signed [Report This]
Date: 25/03/05 - 08:55 pm Title: Part One

Hey, Ho, to the chapters I go! Grrreat story! Can I have some more, please?

Author's Response: Next chapter should be up! BTW, have you taken your ritalin?

You must login (register) to review.