You must login (register) to review.
Title: Talk Show - Part 2! Reviewer: Gondors TRUE queen Signed
I thought this went well enough. If anything it's a bit short, but I still think it's good!
Date: Jan 23 2006 01:45 pm [Report This]
Title: Fellowship of the Ring: Talk Show Reviewer: Gondors TRUE queen Signed
Funny!
Date: Jan 23 2006 01:34 pm [Report This]
Title: Annoying Questions Reviewer: Gondors TRUE queen Signed
Those questions are good! I like how they're the perfect things that would touch those characters' nerves specifically. They all have good reactions too! I like it!
Date: Jan 23 2006 01:32 pm [Report This]
Title: Do's and Don't's Reviewer: XoGiggles Signed
Have a disco party with Palantri as disco ball. that is sooo funny! wow this chapter was hilarious! i didn't notice that you made this chap. sorry!me so sooorrryy!
Date: Jan 03 2006 04:50 pm [Report This]
Title: Star Wars Episode 3 1/2: The Revenge of the Ring (Part 1) Reviewer: Alatariel Signed
Ha rofl! I like ti so much! Great job! I have never read starwars before, but I kinda get it! Great job!
Date: Jan 02 2006 09:17 pm [Report This]
Title: Star Wars Episode 3 1/2: The Revenge of the Ring (Part 1) Reviewer: XoGiggles Signed
lol what movie is next? though i never watched Star Wars and hate that movie...i'm trying to read this.. though i love to pretend to have that imaginary sword light thingy...i love to make the sounds.. XD
Date: Jan 01 2006 04:56 pm [Report This]
Title: Star Wars Episode 3 1/2: The Revenge of the Ring (Part 1) Reviewer: Imradris_Elf Signed
I get it.. Saruman... Count dooku... Christopher Lee... Padme... hilarious!
Date: Jan 01 2006 04:10 pm [Report This]
Title: Harry Potter and the Ring of Doom Reviewer: Alatariel Signed
Cool! ROFL! That goes with the obsessed thingy ideas that you gave me! This is so cool! I like this one best so far... excellent! Thats so cool! Sorry, I'm kinda hyper again today...Great job!
Date: Dec 31 2005 10:14 am [Report This]
Title: Elf-Extreme Makeover: Part 2 Reviewer: Alatariel Signed
What does GAP stand for? Sorry... never heard of that before... These are so cool! Great job!

Author's Response: GAP, as far as I know, doesn't stand for anything. I think. However, some people who don't like GAP clothing joke that GAP stands for "Gay and Proud."
Date: Dec 31 2005 10:10 am [Report This]
Title: Annoying Questions Reviewer: XoGiggles Signed
her mad* >_< i wrote it wrong... oops.. love your stories! bye.. XD
Date: Dec 30 2005 03:15 pm [Report This]
Title: Harry Potter and the Ring of Doom Reviewer: XoGiggles Signed
lol... though i know nothiing of Harry Potter.. i always make fun of my sisters friend because unlike me she's obsessed with Harry Potter.. i say: "You're hairy! like Harry Potter!" XD it always make mad... sad... seriously! he has hairy eyebrows! ooh i didn't get to review for the EEM 3 yeah.. for Saruman do's & don'ts lol XDXDXDXDXDXD

Author's Response: Saruman Don't's: 1) Wear pink bunny slippers. Otherwise Gandalf will blackmail you into letting go of the hobbits. Hmm, I can start a new chapter with this...
Date: Dec 30 2005 03:13 pm [Report This]
Title: Elf-Extreme Makeover: Part 2 Reviewer: XoGiggles Signed
lmao.. Tommy Shortfigure? that is hilarious.. plastic ears: $22.99 bow and arrow: $ 77.49 blonde wig: $ 36.23 the perfect elf: priceless for everything else theres Rohan mastercard Greatmushrooms And Pipeweed... XD that cracks me up

Author's Response: Hmm... Not a bad idea...
Date: Dec 30 2005 02:41 pm [Report This]
Title: Elf-Extreme Makeover: Part 1 Reviewer: Imradris_Elf Signed
LOLLOLLOL Anyway, I loved Pippin's randomness. Update!
Date: Dec 28 2005 12:35 pm [Report This]
Title: Elf-Extreme Makeover: Part 1 Reviewer: Alatariel Signed
Ya, veggie tales... my friends used to watch that! Not me! DON'T look at me like that! Anyway... Great job, I love it so far!
Date: Dec 28 2005 10:01 am [Report This]
Title: Elf-Extreme Makeover: Part 1 Reviewer: XoGiggles Signed
lmao.. Mickey Mouse wallpaper? thats cute!

Author's Response: Well, he had to choose between that, or the one that had Veggie Tales characters on it, or the one that had Donald Duck on it.
Date: Dec 28 2005 09:48 am [Report This]
Title: Cooking in Hobbit's Kitchen: Part 2. Reviewer: Alatariel Signed
Wow... thats great! I was craking up the whole time... heh heh... Wow! Did you learn all that from your field trip, cool! Great! Saes update soon!
Date: Dec 26 2005 08:44 pm [Report This]
Title: Cooking in Hobbit's Kitchen: Part 2. Reviewer: XoGiggles Signed
YAY! it was dedicated to me! you know i feel so special when people dedicate chapters/parts to me... XD lmao i would be cracking up... these chapters are hilarious! Legolas has his own show thats kewl! now Legolas Greenleaf LEGOLAS!LEGOLAS!LEGOLAS! I wonder how Theoden got the part... the 1,000,000 person in the audience gets a free makeover! ... Gimli... O_o XD well keep on posting soon! and Thank You for the dedication!

Author's Response: You're welcome. (smiles) That was a long review...
Date: Dec 26 2005 10:44 am [Report This]
Title: Cooking in Hobbits' Kitchen: Part 1. Reviewer: XoGiggles Signed
lmao! who's next to visit? Martha Stewart?! that would be hilarious.. XD these are kewl..
Date: Dec 24 2005 10:29 pm [Report This]
Title: Cooking in Hobbits' Kitchen: Part 1. Reviewer: Alatariel Signed
Qouting from the movie...ha ha ha this is my favorite one so far! You made mine not be first anymore... how dare you! See ya later!

Author's Response: LOL... Will Email ya!
Date: Dec 22 2005 05:41 pm [Report This]
Title: Talk Show - Part 2! Reviewer: XoGiggles Signed
yo! it took you so long to update! and the stories are so short! but they're funny XD
Date: Dec 21 2005 10:17 pm [Report This]
Title: Fellowship of the Ring: Talk Show Reviewer: Alatariel Signed
Great job! It's a phase he's going through... Great job!
Date: Dec 03 2005 08:23 pm [Report This]
Title: Annoying Questions Reviewer: Alatariel Signed
Wow, that's great! Yeah, Faramir was kinda touchy about that... Arwen...Dementors... Harry Potter... That's so awesome, thats great! I don't know what else to say. Great job!
Date: Dec 03 2005 08:21 pm [Report This]
Title: Fellowship of the Ring: Talk Show Reviewer: XoGiggles Signed
that was really freakn short! but funny XD
Date: Nov 28 2005 11:02 pm [Report This]
Title: Annoying Questions Reviewer: Eagle of the Wilderness Signed
OMG so funny
Date: Nov 28 2005 08:57 pm [Report This]
Title: Annoying Questions Reviewer: XoGiggles Signed
lol thats funny ^_^

Author's Response: Thanks!
Date: Nov 24 2005 01:50 pm [Report This]
You must login (register) to review.